haticealici 36 haftaligiz pazartesi günü dr çatı muayenesi yapacağını söyledi eğer uygunsa normal doğumu beklicek ama değilse sezeryan günü verecekmis ama benimle aynı hafta da olanlar gün verdi mi size?? 🤰🏻🤰🏻
Haticecakirr haticealici 37+4 haftalığım hala çatı muayenesi yapmadı hatta yapacağını da söylemedi 🤷♀️
Aysobaciniz haticealici bende 36+4 deyim en son 32. Haftamda gitmiştim doktora 🙄 doktor izinli diye hep randevum ertelendi Cumartesi gidiceğim inşallah. 37 olcam o zman hazırlıklı gideyim dedim muhtemelen çatı muayenesi yapacak diye düşünüyorum 🤔 bi yandan da tırsıyorum tabi 😂
Bahar_kzlrmk00 haticealici 37+2 deyim dün kontorulüm vardı ben de kendim düşündüm çatı muayanesi olurum belki diye ama doktorum ondan hiç bahsetmedi bir arkdasım da aynı doktorda doğum yaptı onunla görüştüm oda yaptırmıyor catı muayanesi bana da yaptırmadı dedi
haticealici Haticecakirr Evet ben de hatta erken değil mi dedim hani korkuyorum dedim korkacak bisey değil korkuyorsan normal nasıl yapıcaksın dedi ve zaten 37 hafta da çatı muayenesini yapıyorum dedi ama bilemiyorum 😑😑
Haticecakirr haticealici anladım bu cuma 38 haftalık oluyorum belki onda yapar 🤷♀️ Belki de bir sonraki kontrolde
haticealici Aysobaciniz 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ offf ben de çok korkuyorum pazartesi günü gidicem ben de bakalım nasıl geçicek sezeryan olcaksa da ne zaman a gün vericek hem korku hem heycan çok karışık duygularım 😶😶
Aysobaciniz haticealici çok zor değil diyorlar ama insan bi korkuyor yinede 🙄 bide zaman yaklaştıkça hem heyecan hem korku karıştı bende birbirine
Esra3452 BEnde 36+2 persembe kontürolüm var bakalım ne olacak ama altıma çok baskı yapıyor bebek bazen dayanılacak gibi degıl
haticealici Aysobaciniz kesinlikleee 🌸neyse sağlıklı sıhhatli kucağımiza alalım da inşallah gerisi onemli değil 🤗🤗
-MinikMucizem- haticealici bende bugün gittim 35+2 yiz boynuna kordon dolanmış oğlumun 😔 haftaya 36+4te çağırdı gelde gün verelim dedi benim sezeryan olacak çatı muanesi yapılmayacak bakalım
haticealici -MinikMucizem- hiç korkma canım 🌺 benim arkadaşım da kontrole diye gitti doğuma alındı boynuna kordon da dolanmış maşallah şimdi çok iyi 🤲🏻🤲🏻
-MinikMucizem- haticealici inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız yavrularımızı canım öyle diyince endişelendik biraz 🙏🙏🙏
Neclam321 Bayanlar 34 . haftada bebek hareketleri nasıldı bizimki arada çok güzel oynuyor bazende çok keyifsiz oynuyor bebeğim kz korkuyorum ilk gebeliğim