Dorukunnnannesi bende yasmin kullanırdım canım. Bi yan etkisini de görmedim etrafımda duyan herkes yok çocuğun olmaz onu bıraktıktan sonra çok geç olur felan dedi alakssi yok bünye meselesi. Ben 1.5 yıl felan kullandım aksatmadan. Ve bıraktım aynı ay içinde hamile kaldım 😂 şu an 14+2 haftaligiz ikizlerimle