Esma_muttlu sezeryanın kiloyla alakası yok endişeniz olmasın. Normal doğurup toto başı iyice dağıtanı biliyorum ben. Süt olsun diye tatlı hamurişine dayanıyolar. Halbuki dengeli beslenmek şart. Öyle olduğu takdirde hareket de katarsanız hayatınıza istediğiniz kadar kilo verirsiniz. Bu tamamen sizin isteğinizle alakalı.