buiyimi ben suni sancı ile Doğum yaptım tam tam açılmam olmasına rağmen yani 10 cm le girdim Doğuma ama biraz fazla dikişim oldu içte 10 cm le kesi bile atılmıyor normalde ama demem o ki herkesin bünyesi farklı ve herkesin Doğum hikayesi kendine özgü korkulacak hiç bir şey yok emin olun dikişim fazla olmasına rağmen dığumhaneden yürüyerek çıktım ve sonrasında rahatça yürüdüm o yüzden içiniz ferah olsun hiç düşünmeyin bile