Kızlar bugun sabah kalktım yataktan bacagımda ağrı oluştu kramp gibi bişey sonra aynada bakarken farkettim bacagımda çatlak oluşmuş hafif bi yerde morarma var diğer bacagımda bişey yok tek bacagımda var şuan ara ara ağrıyor sizce neden olmuştur doktor kontrolumu daha var ondan buraya sorayım dedim bilgisi olan varsa yazabilirmi benim gibi olan oldumu bacağı ağrıyan ödem filan mı acaba