Mom526 Ablamin 2 tane embriyo koyuldu tüp bebek tedavisinde..Başta 1 kese görünüyor dedi..Diğer kesenin sonradan görünme şansı var mı yoksa 2 si de tutsa görünür müydu
Mom526 isimsiz1i yani biri önce biri sonra görünme şansı yok..Ablamin sonra kanama oldu da acaba ikiz tuttu da biri düştü mü diyor suan bitane var
isimsiz1i Mom526 doktor iyi baktıysa görmüştür bnm ilk gittiğim görmedi diğer keseyi kanamam oldu tekrar gittim doktor çift yumurta ikizi dedi bende iki kese vardı
isimsiz1i Deletedmom93284 ben kan vermedim karnım olduğundan büyük duruyor sıkı oluyor rahim bide içinde bişe olduğunu anlıyorsun aşırı kusma oluyor uyurken sağ sol yatamıyorsun ben öyle tahminde bulunmuştum eşime aceba ikiz mi diye gittik ikizmiş
Mmmervee Benim de iki embriyo koyuldu fakat 1 i tuttu 4 haftalık gittiğimde vajinal ultrasondan bakmıştı doktorum o zaman söyledi teki tutmuş diye