@nslhnyldz 18. Haftada evet ara ara ağrım oluyor . Yatakta dönerken falan . Özelikle çok ayakta kalırsam . O yüzden ayakta kalamıyorum fazla. Ev işi yapma sepet poşet bile taşıma , ani hareketler yapma dedi bana . Yukarı çıkabilir dedi . Çıkmazsa sezeryan.