ZZeynepP1903 ilk gebeliğimde çok düzenli kullandım. Zaten folik asit 3 aydan sonra kullanmamak gerekiyor diye biliyorum. Folik asitin de fazlası zarar bebeğe. Regenesis içinde de gerekli miktarda folik var zaten. Bütün vitaminlerde var. Ben demir ilacı kullanamamıştım ama regenesisde demir de olduğu için değerlerim iyi çıkıyordu hep. Kızım 4350 doğmuştu, ama vitaminin ne kadar etkisi var bilmiyorum çünkü bizim ailede büyük bebk doğuyor hep☺️ Şimdi bulantı ve yanmalarım çok olduğu için çok düZenli kullanamıyorum ama yine de kan değerlerim iyi. Biraz pahalı bir ilaç ama, iyi bir takviye.