bebekhikayesi_1 evlatkokusu0806 sizin tüylerin gelesi varmış benim tüyleri kuafördeki kazanlı ağdalar bile alamıyor😢
Gamzeparlak1 evlatkokusu0806 Kız gratisten aldığım 34 TL idi bı de veet ti sanırım . Zamanım yoktu mecbur almistim. Biminkini de denerim,öyle kanatacak kadar tutsa keşke,ben yapınca tutup bırakıyor almıyor. Ben beceremedim herhalde.
bebekhikayesi_1 evlatkokusu0806 yoğunluk da var ama kökleri maşallah baya sağlam etiyle kopup gelecek bir gün🤯
Yamacin-Annesi evlatkokusu0806 bende hakmarin agda bandindan çok memnunum o aldığım pahaliler bile onun kadar yapamıyor
Arzuaksumom Ben de hem kazanlı hem kartuşlu ağda makinası var 2 dk ısınıyor ağdacım eve geliyor ben asla çekemiyorum 🤣 sürekli ağda bandı vs almaktan iyidir tavsiye ederim kılkardeşlerim 😅
219Eyll evlatkokusu0806 ben hep o şekilde ağda yapıyorum tertemiz oluyo .artık alıştığım için hiç acımıyoda vücudumda her yere kullanabiliyorum .kılların çıkış yönü tersine çekince miss gibi oluyo
Ceysii01 Bimin agda bandi cok iyi ve gayet guzel herkes almayi beceremiyo dogru sekilde kullanilirsa tek seferde çat diye alirsiniz ☺
Aysegul9371 evlatkokusu0806 yeşilli olan demi içi dışı pembeli bende bayılıyorum bikinide de kolay oluyor 😀