Dolorex93 Arkadaşlar merhaba 36+5 haftamdayım karnım aşırı sert acıyor artık sizce normal mi hiç bir belirtim yok bebek makat geliş olduğu için zorunlu sezeryan olacağım doktor da mecburen 37-38 haftayı bekleyecek ancak karnım neden çok sert acaba 🥺
Mltm88 Dolorex93 Benimde 35+4…Gün içinde ara ara sertleşip acıtıyo…Cuma doktora sorucam normalmi diye 🤷♀️