ceymus7 Merhaba folik asiti ilk uc ay kullaniyoruz degil mi sonra hangi vitaminleri veriyorlar?su an 81 gun oldu benim
Dsa ceymus7 verdikleri vitaminlerin içerisinde zaten 4mg folik asit oluyor. Eğer içinde olmayan varsa folbioil veriyor. Ben decavit, solgar Demir ilacı birde calsiyum kullanıyorum.
Betulsarda Ben 8 haftalik oldum hamileligi ogrendigimden beri folbiol folik asit iciyorum yarim .. baska birsey vermedi simdilik canim..
Alinmavi Dsa ben oncr duosvitle basladim 4. Ay itibariyle neptune de dahil oldu. Bir ya ikisini birlikte ictim simdi bir gun birini bir gun birini iciyorum. Biri balik yagi biri kril yagi ikisinde de ekstra vitaminler var
Dsa Alinmavi balık yağı vermesi süper bişey zaten ben istiyorum vermiyor haftada 2 gün balık ye diyor bende yiyemiyorum maalesef
Denizsevim Haftaya kadar folicasit kullandım. Daha sonra imom verdi. İçerisinde birçok vitamin mevcut. Şu an 16.haftadayım. İmom a ek olarak demir vitamini verdi. Artık bunları doğum yapana kadar kullanacaksın dedi.
sedaskan Denizsevim dikkat ettinizmi acaba imom in icerisinde folik asit de var. 3.aydan sonra da folik asit almaya devam etmis oluyorsunuz yani. Doktorunuz bu konuda herhangi birsey soyledimi?