safderun_ 36 haftalk gebeyim yaklask bir haftadır covidliyim erken doğum rskm var eger bu dönem içinde doğum yapsam bebeğimde bi sorun olur mu ve bebeğimi bana gösterirler mi
Rabia0903 safderun_ bende yeni atlattım canım 38 haftalık gebeyim doktorum bana olası bi durumda sezeryanla alırız bebeği sen negatife dönene kadar vermeyiz demişti çok şükür doğum yapmadan atlattım covidi insallah sende yemenici atlatırsın
Sultannn3327 Bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum. Ellerini sürekli dezenfekte edersin maskeni hiç indirme emzirebilirsin diye biliyorum