Kızlar öncelikle şöyle başlayayım geçen gün bebeği kaynanamın yanında emzirirken bi göğüsümden diğer göğüsüme alırken hafif yanlışıkla oturttum çocuğu kaynanam aman ha oturtma çükü batar işeyemez rahatsızlanır dedi bende oturtmadım yanlışlık oldu dedim bugün bi baktım tam oturtmuş bende hani oturamazdı dedim 40 ı çıktı ya bişey olmaz hemde ben işeyemez demedim kıçı batar dedim dedi ay sinirlerim zıpladı bu arada bebeğim 72 günlük şimdi sorum size kızlar sizler bebeklerinizi ne zaman oturttunuz 🤔🤔