Ben bunu hocaya sormuştum. İlla kurandan olmak zorunda degil bazen insanlar kuranda geçiyor diye bağlaç görevindeki kelimeleri bile isim olarak kullanıyorlar. Önemli olan anlamı demişti. Yani anlamı güzel olduktan sonra kuranda geçmese de olur demişti.
ecem cok güzel bi isim. Sanırım anlamı kraliçe demekti. Yanına beğendiğiniz anlamı güzel başka bir isim daha bulabilirsiniz