Beliz100 Kızlar çok kararsız biriyim kızıma isim bulamıyorum ya. Üstelik 32+5 deyim 😬İstediğim şu ne eski olsun ne çok yeni olsun anlamı güzel olsun söylenişi de güzel olsun istiyorum. Tüm önerilere açığım
Crn_32 Beliz100 kızım olssydı ayliz aysima koycaktım güzel isimler herkeste bulunan isimlerde degil ben cevremde kimsenin kız bebeginde duymadım bu isimleri ama koyamıyorum oğlum olucak alptug koycz inşallah ilerde bitanede kızım olursa koymayı düşündügüm isimler bunlar canım fikir olarak yazayım dedim
Beliz100 Crn_32 çok teşekkürler bizim çevrede biraz var bunlardan ama güzel isimler siz de sağlıkla kıcağınıza alın inioğlupunuzu alptuğ çok hoş bir isin 🌺
Poncikannesii Beliz100 ben 1 Eylül de doğum yaptım ve o güne kadar da ismi yoktu kızımın bizde Eylül koyduk nasibinde ne varsa o olurr Sağ Salim kucağınıza Alın inşallah ☘️👣
Beliz100 Poncikannesii amin çok teşekkürler artık bekliyorum ki ismiyle çağırayım gelsin dediğiniz gibi ismiyle gelir inşallah 🤗
Beliz100 isimsiz1i en çok istediğim isimlerdendi ama kardeşim kızına koydu upksa direkt zeynep koyacaktim teşekkürler 🌺
Beliz100 my_little_miracle duru yu istiyorum ama çok var diyorlar soğutuyotlar isimden çok güzel ipek de öyle teşekkürler 🌺
Bir_abla Beliz100 arya ,doğa,nil,ebrar,zeynep,leyla,eftelya,hüma,idil,zehra,betül,bade aklıma bunlar geldi ☺️
Beliz100 HollyMolly aralarında 3 yeğeniminde isimleri var ve gerçekten çok güzel isimler teşekkürler 🌺