Aley01 Merhaba anneler❤️🤰 ben ikili test yaptırdım. Sonuç daha doktora göstermeden size sormak istedim bu sonuç ne demek oluyor ? https://www.hizliresim.com/a7ibznl
Pinar17 Aley01 bu sonuç yetersiz oluyor. Bir grafik ve oranlar var o da doktorunuz da oluyor o görüyor. Doktorunuzdan bilgi alabilirsiniz. Inşallah güzel haberler alırsınız 🙏
evlatkokusu0806 Aley01 test yapılırken neler isteniyor ben randevu aldım ikili test istiyorum dediğim an yapılacak değil mi
Fulyaaa1 evlatkokusu0806 evlatkokusu0806 evet kan tahlili ve doktor ultrasonla bakıyor cok bi zorluğu yok kaç haftalıksınız.
Fulyaaa1 evlatkokusu0806 ben yaptırmadım sadece bilgim vardı bilgi verdim bende 12 + 2 yim benim de yaptırma vaktim geldi aslında ama ben kendim istemiyorum
Fulyaaa1 evlatkokusu0806 yaptırdım demedim sadece zorluğunun olmadığını kan ve ultrsonla yapıldığını söyledim bu testi yaotmak isteğe bağlı ben yaptırmadım yaptırmak istemiyorum dedim 🙈