Duyguuu123 benımde ılk gebelıgımde 27 haftadan ıtıbaren yukselmıstı suyum ta kı dgum yapacagm gune kadr cok sukur oglumun bı skntısı yok doktorumda ole bı skntıdan. Bahsetmedı. Erkn doğum olablor demıstı 40. Haftda doğdu oglum boğazndan yutmasnda bı skntı olbalır demıstı doğduktan snra sukır ole bısıyımızde yok dısımız yokken bıle katı gıda tuketıyorduk yanı kendınızı korkutmayın allahın ıznıyle hc bırsey olmaz