rf17 daha hamileliğimi öğrenir öğrenme uygulamayı yüklemiştim. sürekli forumda gezdim, fikir aldım/verdim, öğrendiğim şeyler oldu. şimdi de doğum hikayemi yazabiliyorum :) bebeğim geç döllenmeydi, doktorumun tarihine göre 40.hafta dolunca salı günü suyum azaldığı için normal doğum için yatış yaptık. sancı açılma hiçbir şey yoktu. hep kendimi hazırlamıştım doğal yöntemler okuyup durmuştum. ama olmayınca olmuyormuş, kendimi şartlamadım zaten bizim için iyi olan neyse o olsun diye dua ettim hep. açılma için alttan fitil verdi ebeler. birkaç saat geçti hareket yoktu, zaten 24 saati bulacaktı sancı vs. doktorum kontrole geldi doğumhanede açıklığa bakıyordu. tam eli içerdeyken suyum patladı ve bebeğin kakasıyla birlikte aktı. doktor çok telaşlandı gerçekten ben de kakaları gördüm. acil sezaryena almamız lazım bekleyemeyiz dedi. yalan yok çok korktum, kapıda ablam var haber verin dedim. o yanıma geldi eşimi aradı, o da nasılsa bi hareket yok diye kafeteryada oturuyodu 😅 beni hazırlamaya başladılar. sonda taktılar. odaya bile gidemedim küpe kolye çıkardım direk sedyeye aldılar. spinal istiyorum dedim, eşimi de alın dedim. bindik asansöre indik ameliyathaneye. ama ablam korkudan titriyo tabi çaktırmamaya çalışıyor :) neyse uzatmayayım. beni hareket ettirdiklerini elbet hissettim ama gram acı yoktu. ayaklarımı çok hareket ettirmek istedim ameliyat esnasında olmadı 😁 bebeğim çıktı temizlediler getirdiler kokusunu aldım ve dünyam değişti. bambaşka bir duygu. allah isteyen herkese nasip etsin inşallah. sonra o da eşim de çıktı yarım saat kadar dikişlerimi yaptılar ve beni odaya çıkarttılar. ilk gece çok ağrım oldu. dün gece biraz daha azdı, şimdi ise tek başıma tuvalete gidebiliyorum yavaş da olsa yatıp kalkabiliyorum hamdolsun 🙏🏼 bu sabah çıkış yaptık eve geldik. bu gece evimizde ilk gecemiz bakalım. merak ettikleriniz olursa yanıtlarım. henüz iki günlük anne olsam da :)
Sezen07 Ya ne güzel allah saglicakla büyümedi nasip etsin 😍 bizde görürüz inşallah bu güzel günleri ,😍
rf17 Sil12 durumlar öyle gelişti diyelim 🙄 art niyet aramadım altında o kakayı gördüğüm için, hayırlısı böyleymiş napalım :)
GecesMom Çok sevindim iyi olmanıza sağlıklı olmanıza 🙏🏻 Maşallah 🙏🏻 Sabah benimde sezeryanım olacak dua edin sizin gibikolayca atlatayım 😫🙏🏻
rf17 GecesMom allah yardımcın olsun inşallah. ilk mi bilmiyorum ama ben ilk gece o acı hiç geçmeyecek sandım ama hakikaten 24 saat doldukça azalıyormuş buna inan :) güç kuvvet diliyorum, kolaylıkla atlatır yavrunu kucağına alırsı inşallaah
GecesMom rf17 evet ilk bu sebeple çooook korkuyorum 😫 çok teşekkür ederim içten dileklerin için 🙏🏻 Umarım dediğin gibi olur ☹️😫😔