evetbenavukatiyim Bazı yerlerde mesela atıyorum (31+0-31+6) 32. Hafta olarak geçiyor . Doğrusu böyle mi yani hangi haftadaysak bir fazlasını mı söyleyeceğiz ?
tcasl evetbenavukatiyim doktorum hep öyle diyodu mesela 30+1 de gittim 31 haftalık diyodu sordum o şekilde deniliyomus 🙂
Fulyaaa1 evetbenavukatiyim ben şey için merak ettim ense kalınlığı için gideceğim doktora 12 14 arası gel dedi ben 13 de gideceğim 13 + ya geçince 14 mi oluyor geç kalmamak adına merak ediyorum
kelebekimm evetbenavukatiyim 31 bitti 32 den gun aldin. Ama yine 31+3 gunluk duyebilirsin. Yada 31 bitti, 32 den gun aldim.
AseLenaMom evetbenavukatiyim Mesela ben 34+5 haftalığım şuan mantıken 34 bitti 35.haftayı dolduruyorum perşembe günü 35. Hafta bitiyor 36′ya döndüğü için 36.haftamı dolduruyor oluyorum
Zehradeniz34 evetbenavukatiyim benimde anlamadığım tahmini doğum tarihine göre mi adet tarihine göre mi hesapliyorlar anlamadım raporumu bile tahmini doğum tarihine göre verdiler şuan 39 ama onların tarihine göre 40 haftayim kafam karışık 😄
Belacivciv evetbenavukatiyim Çünkü 31. haftayı doldurmuş ve 32. haftanın içinde oluyorsunuz, o yüzden o şekilde söylüyolar doktorlar falan da