Selam
bu gün 8 haftalık olduk bundan önce 3 kaybım var.
doktorum düşük olmaması için duphaston başladı kaç haftaya kadar kullanılıyor bilen var mı?
bir yerde kalp atışı duyana kadar, bir yerde plesenta oluşana kadar yazıyor.
randevumda haftaya merak ettim. Kullanan var mı aranızda , kaçıncı hafta bıraktınız