Poncikannesii 1 Eylül de normal doğum yaptm kesi atıldı ilk güne göre iyiyim ağrım sızım pek yok ama bu dikişlerin.iyilestiginii nasıl anlicamm bennn hiç bilmiyorum 🤷
2-prensesannesiii Poncikannesii 20 günü buluyor iyileşmesi . Benim kaşınmaya başlamıştı sonra da düştü zaten dikişler