zeynnn5441 Merhaba arkadaşlar 1 aylık hamileyim ve aşı vurulmadim hiç ilk 3 Ay riskli sanırım şehir dışına da çıkamıyorum aşı vurulamadigim icin doktor bi belge falan mı veriyor acaba hamilelere