Bibebebi Merhaba kızlar, dünden beri bel ağrım ve ayaklarmda felaket bi ağrım var ama ödem falan yok. Kasıklarımda da ufaktan adet sancısı gibi sancım var, sertleşmeler de oluyor ağrı sırasında. Yaşayan var mı acaba böyle şeyler?