Merhaba hanımlar her yorumda belirttiğim üzere doğuramıyorum😂🤦🏻♀️ 39+3 deyim ssvd denemek istiyorduk doktorumla ama kendi sancımı beklemem gerektiğini söyledi cuma gününe kadar müddet verdi yoksa sezaryen doğum yapcam cumartesi. Ssvd denemiş olan bayanlar varmı sancınız geldimi yada suni sancı verildimi ? Yırtılma riskinden dolayı doktorum suniyi desteklemiyor kendimi normale çok adapte etmiştim moralim bozuk 😢