Kizlar 34. Haftadayim pazar günü iliski sonrası kanamam oldu ilk defa hemen acile gittim nst alttan muayene vs oldu yatisimi verdiler serumlar iğneler haplara basladilar. Rahim ağzim 2 cm daralmis bir de bebeğin suyu azalmis yani ben hic farketmemistim ama sanki alttan muayene sonrası su gelmis gibi gördüm 1 parmak acıklık var dediler ama cok endiseliyim nidicard progestan verdiler bir de en son ultrasonda rahim ağzi kapali dedi nasil oluyo anlamadim🤷🏻♀️eve gectim yatak istirahati verdi zaten. Sabahda wc sonrasi silince kanlı sümüksü bi akıntim oldu simdi bisey yok hafif sancim var gibi acaba nişan mı geldi kanama olarak devam etmeyince biraz bekleyim dedim devam ederse tekrar gidicem bebeğin hareketlerini de cok hissetmiyodum cok sükür az once hickirdi icim rahatladi ama lütfen dua edin zamaninda gelsin bebeğim.