Arkadaslar ben 5haftalık hamıleyım asırı derecede ıstahım arttı ve karnım şiş.. Durduramıuorum kendımı en cokta salgam suyu ıcıyorum sureklı boyle bısey yasayan varmı bulantım hıc yok garıp bı duygu ıcındeyım yemek yıyorum bı saat sonra karnım gurulduyo sankı hıcbısey yememıs gıbı..