YAkyol mecbur değilim ama eşimi üzmek istemiyorum gönlü kırılır diye çekiniyorum kaba davranıp reddedemiyorum halbuki eşimde görüyor biliyor bana neler yaptığını ama elimden bir şey gelmiyor kayınpederim kayınvalidem sabahtan beri arıyorlar yanına git çocuklara bak hastaneye git diye ikiside 60 yaşını gecgin insanlar gönülleri kırılacak diye inşallah diyorum sürekli ama hiç içimden gelmiyor birde ne kendimi ne bebeğimi perişan etmek istemiyorum ilk gebeligim en ufak ağrılarda bile telaş içinde kalıyorum bebeğime bir şey olacak diye 😟