Burcudunya isimsiz1i evde cihaz olmadı için olcemiyorum ama sabahtan beri 4 5 defa kusma yaşadım baş dönmem var
Pelinssoglu Burcudunya kaç haftalık hamilesiniz. Bence doktorunuzla görüşün.. istiyorsanız acile gidin geç kalmayın
Kubra_salar Ben hamileligim de yaşadım yüksek tansiyonla ortaya çıktı Bir hafta hastanede kaldım idrarimda proteinll kaçağı vardı sürekli takip altın verdim çok şükür doğum yaptım şu an bebeğim 9 aylık 😊
FatmaB58 Tansiyon rahatsızlığınız var mı yada gebelik tansiyonu en büyük belirtisi tansiyon ve aşırı şişlik inşallah öyle bişey olmamıştır beklemeden bir hastaneye başvurun çok geçmiş olsun🤲🏼🤲🏼
Burcudunya Tansiyonum hep normal cikti bebek hareket ediyor inda sıkıntı yok devam ederse kısma falan gidecem doktora