Burcukra Nasıl geçiyor ben artık her an gelecek diye bekliyorum ama çok sabırsızım arada bir ağrı giriyor çok az sonra geçiyor sizde durumlar nedir çatı muane si oldunuzmu yarın kontrol üm var sizce çatı muane si yaparmı
Havvanure Burcukra 37+4 heran gelsin diye resmen gözünün içine bakıyorum ama bi yandanda ne kadar durursa kar diye 🙄 Bazen haşin haraketleri ve aşağıya basısı dışında herşey daha zamanı var gibi gösteriyor bana
Ceylankumsal Burcukra bende suan 37+2 yim bu hafta cati muyanesi yapacak doktorum. Bende sabirsizlaniyorum artik zaman hic gecmiyor😊