Kızlar size birşey danismak istiyorum nolur bana akıl verin ben tüp bebekle gebe kaldım ve bir çok doktor değiştim sonra özelde bir doktorda karar verdim ve takibi altına girdim herşey güzel gidiyordu cok şükür sonra bir anda rahatsızlandım suyu az ve enfeksiyon var dedi beni devlete sevk etti yatış için devlet ise birseyimin olmadığı söyledi eve gönderdi sonra tekrar rahatsızlandım ve üç dört gece doktor gezdim neyse eşim sonra devlette devam edelim dedi eşim doğuda görev yapıyor bense kaynatamla gidiyorum doktorlara buda sorun değil ama şu an devlette doktor bulamıyorum randovu yok ve genellikle öğretim üyesi var ve benim devlette başlamam herşeye sil baştan baslamam demek oluyor riskli bir gebelik geçiriyorum zaten siz olsanız özeli bırakıp devlete gidermiydiniz nolur bana fikir verin bu konuda ,4 gün sonra ilaclarim bitiyor kontrolüm var ve ben arada kaldım ne yapacağım konusunda 😩🩺