Ela532 teşekkür ederim ALLAH sağlıcakla kucağınıza almayı tüm hamilelere nasip etsin inşallah
Tabiki her bünye farklı ama bende öyle aman aman bir agro olmadi şöyleki sadece ayağa kalkıp yatağa geçerken yada lavaboya otururken ağrı yapıyor onunda tek çözümü yürümek ben 2 doğumunda da bol bol yürüdüm hem ağrılarınızı azaltıyor dikişten dolayı ister istemez kambur gibi yürümek zorunda kalıyoruz görmemek için ister istemez o korku oluyor çünkü insanda hemde ne kadar çok yürürsek o kadar erk2n taburcuda oluyoruz çünkü gaz çıkarmanız lavaboya çıkmanız çok önemli oluyor Sezeryan da 2 3 gün içinde o dikiş ağrılarında geçiyor bakanınız olsa bile bebeği al emzir yerine yatır derken erken toparlaniyorsunuz