Sksksksks sen bilirsin kuzum bende güvendiğim bir kac doktor var onları takip ediyorm öyle bir sey yok diyorlar baslarda sonucun ne olacagı belli olmadıgı için öyle diyorlarms evet. Ama suan öyle bir sey yok diyorlar bir de 2 3 ay asırı uzun bir süre benim bildigm 2.dozdan sonra 2 hafta daha bekleyip öyle korunmayı bırakın diyorlardı. O da 1 bucuk ay falan yapıyor