GamzeBaz
Karından bakıyor, normal ultrason gibi düşün çok farkı yok, tıbbi terimler söylüyor asistanına o da kaydediyor ama sonucunda bana rapor falan vermedi. Baktım e-nabız’a da düşmemiş. Sadece en son renkli, 3D yüzünü görebilmek adına farklı bir aletle baktı onun da çıktısını verdi, ultrason kağıdı olarak, bu kadar canım 😇