Sedaaaaaaccccaannsssns Nisan ayında dogum yaptm temmuz ayında 3 aylık korunma ignesi vurundum ve bu ay 15 gündür adetim ve cok geliyor doktora gitmeyi düşünüyorum ama rendevu hic yok 2 tane hastaneye de başına daha önce gelen var mi lütfen yardımcı olun
YuvarlanamayanPandaa Sedaaaaaaccccaannsssns malaesef ya kesiyor ya uzatıyo yada kilo yapıyor o iğne keşke vurulmasaydın canım
Dilekcnkn Sedaaaaaaccccaannsssns Benimde tam tersi sürekli leke geliyordu ama bildiğim kadarıyla 3 aya kadar düzensizlikler normalmiş istersen sağlık ocağındaki hemşirene sor birde bildiğim kadarıyla doktorlar iğne olarak aylık öneriyorlar
Sedaaaaaaccccaannsssns YuvarlanamayanPandaa keske vurulmasaydm o kadar pismanim ki boyle olucagini bilseydim eger vurulmazdim uzatti cok fazla nasil kesilirim artık
Sedaaaaaaccccaannsssns Dilekcnkn aradim sağlık ocagini hormon yuklemesi o igne dedi. Hormon etkisi gecinceye kadar devam edecekmis senin rahminde fazla etki etmis dedi. Doktorlar bi hap yaziyomus o hap kesiyormus ama randevu bulamiyorum
YuvarlanamayanPandaa Sedaaaaaaccccaannsssns bende vurulduğumda bir kez 14 gün sürdü bidaha olmadım hep düzensiz oldum düzelemedim yıllarca
Dilekcnkn Sedaaaaaaccccaannsssns Devlette zaten randevu bulmak samanlıkta iğne aramak gibi birşey yani
Sedaaaaaaccccaannsssns YuvarlanamayanPandaa benim hala bitmedi birdaha vurdurmamaya kararliyim ama bu adet nasil bticek cok tiksindim artik ya