Dila71 bazen de kaburgama baskı yapıyor nefes aldırmıyor son haftalardayız artık normal bence bunlar geçen sancim vardı gittim nst ye falan baglandım ettim serum takıldı tekrar nst çekildi normale döndü sancılar doktor kanama su gelmesi sancin agrin bebek hareketlerinde azalma olursa gel dedi 2 saatte bir ben burdayım diyip kendini belli etmeli dedi