greybrde Derinn45 allah izin verirse kasımın başı benim doğum e bebek bu konuda çok başarılı ben ordan tercih ettim kalında aldım penyede aldım karışık aldım yani😃
Ozlemarslnn Derinn45 çoğu Çivilden e bebekden etraftan verende çok oldu ilk çocuk diye almamazlık yapmadım malum çocuğun yediği helal giydiği haram demişler :) zaten çok çabuk büyüyorlar hep 6-9 ay tercih ettim
Elcnbykckr Derinn45 ebebek, lcw, bide enucuzbebek diye bir site var herkes cok memnun oraya da bakabilirsin fiyatlarda epey uygun. Kasım sonu benimde büyük ihtimalle. En kullanışlı genelde tulumlar oluyor ☺️
leylasmomm H&m, koton, lc waikiki ve ebebek tercih ettim genel olarak. Bir de babymall mağazası var Ankara’dayım ben en çok oradan alışveriş yaptım. Ulaşabileceğiniz bir yerde varsa mutlaka gidip bakın derim çok güzel bir mağaza 😊
greybrde ogretmen_anneee polarlı da aldım penye tarzıda aldım kadifede aldım karışık aldım yani dediğim gibi ama şuan dolabını almadık valizin içinde ☺️
Abcxyz Eymen_63 bende hep oyle tercih etmistim cocuk dogunca kaliverdim kisin ortasinda kosa kosa gidip yenidogan alis verisi yaptim yeniden 🤦🏻♀️
Mnkfslyem Bende ufak tefek şeyler aldım ama eksikler baya var bu hafta artık tamamlıcam kısmetse. Heyecan var oyuzden ama temizlik ütü fazla ayakta durmak nedense zor olmaya başladı benim için ya. Belim ağrımıyoo ama sağ bacağıma vuruyıço bir acı sızı oluyo biraz ayakta iş yapınca zorluyor beni. Umarım doğumdan sonra geçer Tüm şikayetlerimiz yavrularımızla misler gibi rahatça ilgilenebiliriz 🤲🤲🤲
2inciannelik Derinn45 ikinci gebeliğim . İlki şubata denk gelmişti bu da kasım başı 2 hastane çıkışı aldım sadece . İlk bebekten kalanları giydireceğim genelde uzun kol zıbınlar pijama takımı vs almıştım
bahtnurr1 Derinn45 ebebek den aldım genelde uzun kol tercih ettim , 3-5 polar alt almayı düşünüyorum sıcak tutsun diye
Mnkfslyem Herkes hastane çantasını paylaşıyor görüyorum ben neler koymam gerektiğini hala oturamadım kafamda ya o beni strese sokuyor ya eksik bili kalırsa diye. Alışveriş annelerle yapıyorum kış olucak neler daha iyi olur diye yanlış şeyler almak istemiyorum. Benim ablamdan gelen baya şey var oyuzden rahatım biraz. Bebek arabası puset oto koltuk vs gibi büyük ürünler kıyafet falan da ama çok güzel kıyafetler görüyorum dayanamayıp alıyorum yine de 🤭🤭
Abcxyz Eymen_63 evet hemde mutlaka yenidogan kiyafetleriniz olsun sagi solu dinlemeyin zaten gidip koca bi gardrop yenidogan almicaksiniz millet sanki oyleymis gibi aman alma aman alma diyor mutlaka alin