Misto Aleynanin_annesi34 öyle gözüküyor.Şimdiki çocuklar çok fena.Bi doğduklarında gözlerini açıyorlar ömürlerinin sonuna kadar kapatmıyorlar.Eskiden bebeklerini beşiklerinden kaldırmazlarmışki anneler bi emmeden emmeye birde altlarını değistirmeye okadar.Bizimkilerin sırtı yatak beşik görmüyor mübarek😁Kaynanam anlatıyorda eskiden ben çocukları kundağa sıkı sıkı sarar altlarınada toprak koyup tahta beşiğe(köy beşiği)bağlar yatırırdım iki sallardım uyurlardı diyor.Kaynanam buarada 7 çocuk büyütmüş arka arkaya hemde.Benim çocuklarıma(2 çocuğum var)kızım bunlar nasıl çocuk benim çocuklarım bunlar gibi olsaydı 7 tanesini arka arkaya yapıp büyütemezdim diyor🤣Daha ilk çocuğumda havlu atmıştı yılların çocuk büyütme profesörü gerisini sen düşün bacım😂😂
Aleynanin_annesi34 Misto maşallah rahmetli annem de bizden bahsederdi ne şartlar da ve nasıl büyüttüğünü aynı anlattığınız gibi vallahi kaynana doğru söylemiş eski toprak işte kadın haklı şimdiki çocuklar gibi olsaydı bu kadar çocuk doğurmazdılar 😂😂ve biz 9 kardeşiz aramızda 2′şer yaş farkı var şimdikiler siz demeli çok fenadırlar yeni nesil işte bu arada Allah bağışlasın iki evladınızı😘☺️🥰
Misto Aleynanin_annesi34 maşallah annenizede buarada.9 çocuk valla eli öpülesi kadınmış.Eski şartlar doğru simdiki şartların çeyreği yokmuş ama cocuklar huzurluymuş.Şimdiki çocukların hertürlü bakım şeyleri var çesit çeşit ama huzurları yok.Eskiden birde kadınlar tarlaya ağıra giderlermiş
Aleynanin_annesi34 Misto Allah razı olsun canım benim. Öyle valla aynen, o yüzden normal doğum yaparlarmış, açılmaları kolay olurmuş eskiden suni sancı mı vardı sanki, hep evde doğurmuşlar👶☺️
Misto Aleynanin_annesi34 en güzeli aslında.hastanede insanı öldüruyorlar gelen elini sokuyo giden elini sokuyo açılman varmı diye üstelik attikları keside cabası haftalarca kıçının uzerine oturamıyorsun birde o dikişleri mikrop kaptırırsan vay haline
Aleynanin_annesi34 Misto tam benim yaşadıkalarımı anlattınız ben ne çektim bir ben bir Allahım bilir 😢😢