Kevsinak Arkadaşlar 9 haftalık gebeyim ve ben bu zamana kadar üç kes kustum başında mide bulantılarım oluyo ama çıkartmıyorum ama fena fena geğiriyprum fazlasıyla yaşayan var mı
Bsranurr Kevsinak ben de çok yaşadım bu durumu genirme su iki gündür var kus rahatla canım sıkma tutma kendini
parasetamoll Kevsinak merhaba aramıza hoş geldin 😂 başta öyle boş boş gegirme olur sonra gegiremezsin hazmedemezsin 😔 ben kustuktan sonra gegirirdim bide kusarken 😄 Umarım bir an önce kusma bulantı geçer
Bihilal Kevsinak doğurana kadar geğiriyorum hatta eşim dalga geçiyo ama valla hamilelikten oluyo diyorum yoksa geğirmezdim önceden bu kadar 😀
Kevsinak Arkadaşlar benim öyle bi geğirme yani ağzım doluyo kusamamakta halsizlik yapıyo bilemedim gitti gaz yapması