Benim oturma odam küçük. L koltuk , camekanlı kitaplık, ufak bir tv ünitesi ve tv var. İkeadan döşemiştim. Eşyalarıma kıyamadım valla. L koltuk ve kitaplık duracak. Tv ünitesi ve tv annemin evi büyük oraya gidecek.
İkeadan çocuk dolabı aldım çok güzel ince uzun. Alt tarafı 4 çekmece üst taradı askılık. Bir de yoyko park beşik aldım.
aldıgım çocuk dolabıyla kitaplığım beyaz birbirine çok uydu. Park beşikle de koltuğumun rengi ve kumaşı resmen aynı 😀 takım gibi oldu oda. 4-5 yaşına kadar böyle. Sonrasına bakarız artık.
bir dolap bir beşik yetiyor