Gamzegamze49 özel hastanede yapacağım doğumumu maddi durumunuz el veriyorsa herşey daha iyi bence yanımda eşiminde olmasını istiyorum açıkçası doğum öncesinde de sonrasındada özel bir ilgi görmek istiyorum devlet hastanelerinin çoğu öyle değil eşler kalamıyor yanınızda vs vs bir sürü sıkıntı 🤷♀️