edaomereymen inş skntı çıkmaz canım ben 26dan Beri öyle şuan 32+4 olduk zaten tekme atmıyor şuan sadece solucan gibi sağa sola hareket edıyor ve genel olarak topluyor kendını tas gibi oluyor sık sık yapıyor bunu doktora her söyledıgımde nst çektiriyoruz şükür bişey çıkmıyor gecende bi futbolcu idman yapmadan sahaya çıkamaz çok normal yalancı kasılmalar olmalı zaten dedi, ama herkesın farklı tabi sen git bu nst çekil at doktoruna resmıni için rahatlar en azından tedbir almiş olursun🌸