3461irem Kızlar iki gün sonra 40 haftalık oluyorum geceden beri pek hareket etmiyor gibi ufak ufak böyle hareketleri korkuyorum yine durum aynı şekilde devam ederse doktora gideceğim yaşayan oldu mu bu durumu
metehaninannesiii 3461irem bende 38 haftaligim.bende de ayni bu sekilde alan daraldigi icin bu sekilde olmasi normal
3461irem depsizoo orası öyle de doktorlar hareket azalması yaşadığında gel diyorlar akla herşey geliyor hele ki son hafta olunca hayırlısı bakalım
3461irem metehaninannesiii Orası öyle insanın içi rahat etmiyor herşey geliyor akla son hafta. Olunca hayırlısı bakalım