aaysecoo benim adetimin 3. Gunu 68 di betam. Ve evet gec dollenme olmustu doktor 8 gun kadar oteledi adet tarihimi ve yeni bi tarih verdi, kendi adetimden bagimsiz bir gun olmua oldu yani. Kalp atisini fln gec duydum sandim biraz paniklemistim hatta dr keseyi ilk gormeye gittigimde kese kucuk diyip korkutmustu vs
Ama sonradan baska doktora gittim duzgunce acikladi ve gev dollenmeden dolayi oyle oldugunu soyledi. Suan da 35. Haftadayim yavrum karnimda kimil kimil ordan oraya geciyor ve haftasiyla uyumlu insallah saglikla kucaginiza alirsinjz sizde. 😊😇 ve buarada bundan sonraki donemlerde hep doktorunun velirledigi adet tarihini soyluyorsun son adet tarihi olarak.. beta degeri dusuk diye ben hep korkmustum ama deger kisiye gore degisiyormus onemli olan duzenli artis. 3 kez beta olcturdunuz mu 2 gunde bir?