Kayla Aaay çok iyi olur bi kaç sorum var onları sorarsan sevinirim zaten bağcılarda oturuyorum geçtiğimiz hafta medisina gittim muane olduğum için şuanlık gitmeyi düşünmüyorum ay sonu inşalah giderim, doktorum artık girmiyor diye değiştirmeyi düşünüyorum 21 haftalığım Sema hanım normal doğumu destekliyor iyi güler yüzlüyse cidden düşünürüm, benim için sorarmısın muane ücreti normal doğum ücreti ne kadar annelik hakkından faydalanıp, birde covit test zorunlumu bana bunları sorarsan mutlu olurum ona göre gelirim