emasskaraman Sabah kalktım tuvalete gittiğimde pembemsi bir lekelenme oldu öyle akmıyor peçeteyle sildiğimde geldi şuan yok sizce düşük olabilir mi doktora gitmeli miyim
Avakadolu emasskaraman doktora gidin yerleşme kanaması da olabilir doktora bakmalı belki Protestan başlar
gizzzy35 emasskaraman Devamı gelmiyorsa panik yapmadan doktora gidin. Progestan verir büyük ihtimalle ya da düşük önleyici iğne falan yapar. Ama hafife almayın her kanama tehlikeli olabilir bu dönem.
minnakanneeee emasskaraman sizi korkutmak istemem ama ben ilk gebeligimi 4 haftalıkken düşük yaptm bende de öyle pembe bir kanama olmuştu bence hiç beklemeden hastaneye gidin
emasskaraman Gul_111 anladım çok korktum sonra aklıma geldi ben ikinci bebeğime hamileyim ilk hamileliğimde de olmuştu ama ilaç falan kullanmamıştım en iyisi doktora görünmek
Gul_111 emasskaraman sakinliğinizi koruyun ve doktora gidin bence ama acile falan değil kendi doktorunuza. İnşallah sağlıklı ilerler hersey 🤲🌸
metehaninannesiii emasskaraman siz yinede gidin her ihtimale karşı progesteron ilaci veriyorlar kanamayi durdursun diye
emasskaraman minnakanneeee ağrım yok şuan birde kulp tayım ben doktor yok eşimde görevde malesef yarın gece gelicek tekrarlarsa kendim Diyarbakır merkeze gideceğim
Papatya-Kokusu emasskaraman gitmelisiniz 10 haftalığım lekelenmem oldu çok olmayacak şekilde kan geldi kese dısında kanama varmış şimdi düşük önleyici kullanıyorum benimde ağrım yok