Sevgili anneler merhaba, 23+2 de doktor bebeğimin her yerini inceledi çok güzel dedi karnını ölçtüğünde küçük sanki dedi kilosu alt sınırda seyrediyor dedi hatta anatomik bir sıkıntı var mı tekrar tekrar kontrol etti ancak anatomik hiç bir sıkıntı yok 2 hafta sonra tekrar kontrol edelim dedi. Sanırım 3 gün geriden geldiğini ve gelişim geriliğinden şüphelendiğini söyledi. Başına benzer durum gelen var mı?