derya45 Merhaba ben aşılama oldum Ağustos ayında. 13. Gün test yapıp öğrenmiştim. Henüz keseyi görmedim 5+4üm. Ama bende adet olacak gibi sancı oldu başka da belirti olmadı. Hatta yine olmadı diye üzüldüm. Ama daha önce 2 kere normal çatlatma iğnesi ile tedavi olmuştum. Reglim 12. Gün gelmişti hep. Şüphelendim test yaptım çoooook silik çıkmıştı. İnşallah size de nasip olur 🙏