Zehra9616 Zzeynep1 her bebegin keyfi farklidir ve dogumunuza gore hareket etmelisiniz sezaryense rahat edersiniz
polyanne Zzeynep1 ilkinde normal doğumdu zaten göğüslerimde küçük kendimde zayıfım hiç kullanmadım rahat etmedim ama kilonuz varsa göğüsleriniz falan büyükse rahat edersiniz muhtemelen
Nymphadoraa Zzeynep1 sezaryen doğum yaptım iyi ki almışım dedim. Emzirirken yormuyor insanı çok rahat ettiriyor. Kucağımda uyuduğu zaman da onun üzerinde uyuyordu
Zzeynep1 polyanne valla göğüslerim bay büyüdü doğum yapınca nasıl olur bilemem, doğumdan sonra karar vereyim ozaman☺️
Zehra9616 Zzeynep1 normalde cok zorlanmiyosun emzirirken ama sezaryende malum dikis oldugu icin zorlanabilirsin saglikla gelsinn😊
Nymphadoraa @Zzeynep1#https://ty.gl/7ksrg0xsf8] ben bunu aldım ne çok yumuşak ne çok sert. Sanırım A101 de görmüştüm emzirme yastığı. Taş gibiydi çocuk dursa bi iki harekette düşer