umran2616 Slm kızlar 13. Haftayım hamilelikde troidim yükseldi sadece troid ilacı kullanıyorum bu haftalarda vitamin kullanılmıuor muydu ben mi yanlış hatırlıyorum dr daha vitamin hapı vermedi vede bende kullanmıyorum bişey
nisakrphlvn umran2616 folik asit ve d3 damla veriyorlar genelde. Sonrasında demir hapı da baslatıyorlar mutlaka.
Zeyyyn umran2616 gebeliğin başında folık asit kullanılıyor onuda zaten 12 haftada bıraktyor 14ten sonra vitamin vs kullanmaya başladım ben