Pisicik Merhaba sevgili anneler, bebek arabası arayışındayım baktıkça aklım karışıyor çok pahalı olmayan 1.500-2.000 limitlerinde katlandığında küçülebilen pusetli bir model arıyoruz aklınızda olan ve ya kullandığınız bir model var mı ?
iremcannn1907 Pisicik canım ben çok araştırdım ve en son e bebek markası baby plus canyon markasında karar kıldım. Ondan alacağım
Mom2525 Pisicik sunny baby viper katlanır bebek arabası 9004 yazın trendyola bana görümcem bu setten almıştı katlabinca bildiğin yok oluyo hemen atayım bendekinin resmini
Mom2525 Pisicik https://imgyukle.com/i/3GiRR https://imgyukle.com/i/3GsNe https://imgyukle.com/i/3GB2N
Guley_ Pisicik benimde kriterim oydu tık diye kapanması çünkü yalnız dışarı çıktığımda tek başıma kolay bi şekilde kapatabilmek için karar vermediyseniz bende instagramdan aldım pusetiyle beraber
Mom2525 Mervenin_Mucizesi https://www.hepsiburada.com/sunny-baby-9004-viper-kabin-travel-sistem-bebek-arabasi-p-HBV00001AAUKB?magaza=bebe%20365&gclsrc=aw.ds&&wt_gl=cpc.6809.shop.nelk.abo-ssc&isFashion=true&gclid=Cj0KCQjwm9yJBhDTARIsABKIcGYDoMXrOL_zo28MGUouNlyGag_qw84UjG6QwTuFZghduAaZpheXd_EaAolREALw_wcB
Chucky9 Pisicik https://www.e-bebek.com/maxi-taxi-mt-065-voyager-travel-sistem-bebek-arabasi-p-mxt-065001 https://ty.gl/41wwkkth1h Pusetli istiyorsanız beğendiğim bunlar. Ama eğer hafif olsun kabin boy derseniz pierre cardin ve krafttan beğendim. Son dediğim ikisinden birini alacağım ben. Kabin boy düşünürseniz onların da linkini paylaşırım:) ama iyi düşünün pusetli olanları kullananlar genelde çok yer kapladığını (özellikle arabada) ve ağır olduğunu belirtiyorlar.
Fatosduzgun55 Pisicik ilk oğlumda heveslenip travel aldım.. 😖 tamamıyle pişmanlukk kış bebegıgıydı kucuk olan parcayı hıc kullanamadık dıyebılırım katlanınca devasa bıseydı arabaya sokması bır dert tek basınayken cocugu yere koyuyon arabayı katlıyon felan ne sıkıntılar cekdım cocugum 8 aylıkken sattım ve kraft kabin boy bir araba aldım tek tusla kapanıyor ve ve demırı var cekıp pazar arabası gıbı kullanılıyor cok rahatladım dunya varmıs 🤭